mahatat masr Radio mahatet masr mahatet masr live by Lmatch.tk
استمع لراديو محطة مصر FM - احسن الاذاعات المصرية - Listen Radio Mahatet Masr

mahatat masr Radio mahatet masr mahatet masr live





راديو محطة مصر - اذاعة مصرية من مصرلكل العرب في مصر و خارج مصر.احنا راديو علي الانترنت يمكن مش الاول بس اكيد مختلفعملها اسامة منيرعلي راديو محطة مصر هتعيش جو مصرو عشان كده احنااذاعة شبابية فيها اجدد و كل الاغاني العربية, اسكتشات كوميدية, مايتوصاش Talk show , هتلاقي برامج قبل كدة ماسمعتهاشمذيعين و مذيعات قريبين منك ماتنساشو علي راي المثل تعرف محطتنا - اعرفهاسمعتها - لا - تبقي ما تعرفهاشو اللي مايعرفناش قوله ان احنا محطة مصرعيش جو مصربنخاف مش قوي- بنحب قوي - بنحس قوي قويهتحس ان احنا معاك في بيتك - و فسحتك و شركتكوغنوتنا لازم تبقي غنوتكلغتنا لغتك الهمزة 2 وال ح 7 والعين 3محطتنا محطتك (محطة مصر عيش جو مصر ) محطة مصر إذاعة أسستها مؤسسة "إكسبرس ميديا" التي يمتلكها الإعلامي أسامة منير الموقع الرسمي ويذيع بها عدد من البرامج
واذاعة محطة مصر اذاعة انترنت اي ليس لها تردد على الراديو العادي
ويمكن الاستماع لها هنا

يتم التشغيل بواسطة Blogger.